کد مطلب: 9258
  تاریخ انتشار:  1399/03/11 - 14:51


امیدواریم آتش جنگلهای "دیل" گچساران تا عصر امروز مهار شود

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم آتش سوزی جنگلها و مراتع "دیل" گچساران تا عصر امروز مهار و خاموش شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم آتش سوزی جنگلها و مراتع "دیل" گچساران تا عصر امروز مهار و خاموش شود.


به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از ایسنا، غلامحسین حکمتیان اصل افزود: از صبح امروز بیش از ۸۰ نیرو بوسیله بالگردهای هوانیروز برای کمک به مهار و خاموش کردن آتش سوزی جنگلها و مراتع منطقه "دیل" گچساران به ارتفاعات این منطقه اعزام شده است.

وی اظهارکرد: آتش سوزی جنگلها و مراتع "دیل" تحت کنترل نیروهاست و امیدواریم تا عصر امروز مهار و خاموش شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بعلت شرایط سخت و صعب العبور بودن، خشک و متراکم بودن پوشش گیاهی و آنتن ندادن تلفن همراه آتش سوزی با کُندی پیش می رود.

حکمتیان اصل تصریح کرد: بالگردها تاکنون ۷ سورتی پرواز برای انتقال نیروها به ارتفاعات انجام دادند.

وی در خصوص علت آتش سوزی جنگلها و مراتع منطقه "دیل" ادامه داد: بعلت روشن کردن آتش از کنار باغات منطقه و سرایت به مراتع و جنگلها این آتش سوزی رخ داده است.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علت این آتش سوزی عامل انسانی بوده که در حال بررسی دقیق است و طبق همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی و تاکید استاندار  با عاملان این آتش سوزی برخورد جدی قانونی انجام می شود.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار منابع طبیعی و آب